tirsdag 27. oktober 2015

Vil du være med på å gjøre en forskjell? Hjelp meg å velge!




For et par dager siden fikk jeg en forespørsel fra Støttegruppen for Monika Tjåland.

Firebarnsmammaen Monika har alvorlig kreft og får ikke medisinen som kan forlenge livet hennes, til tross for at den er lovlig i Norge. Det er den siste muligheten hennes for å overleve og nå betaler familien selv for medisinen, men det er medisin som koster nesten 75 000 kr per måned, de trenger derfor hjelp. Les mer om saken HER.

De spurte om jeg ville lage en cupcakeoppskrift spesielt til Monika. De skal ha et stort arrangement for henne 15. november, der de skal ha loppemarked, kunstauksjon og et løp, der man kan løpe eller gå for Monika, og også salg av cupcakes.

Siden jeg selv har opplevd å være i en situasjon hvor jeg var den som satt ved siden av sykehussenga og ba til at det måtte være en mulighet for å overleve, sa jeg selvfølgelig ja til å hjelpe.

Spørsmålet mitt til deg kjære leser, er derfor om du vil hjelpe meg med å finne ut hva som kan være i cupcakene?

Hva kan passe til et slikt arrangement?

Jeg setter stor pris på alle forslag!

Cupcaken på bildet er en overdådig Snickers cupcake. Du finner oppskriften HER.

Foto: Franciska Munck-Johansen. 

6 kommentarer:

  1. Disse er enkle og gode, og pyntet for rosa sløyfe og oktober ☺️ Lykke til og flott du gjør det! http://bakegleder-camilla.blogspot.no/2012/10/rosa-slyfe-cupcakes.html?m=1

    SvarSlett
  2. Så spennende utfordring da! Hva med pepper kryddercupcake, toppet med appelsincurd og pynte med frysetørket jordbær?

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...