torsdag 1. oktober 2015

Ukens DIY - dekorative fjær

Fjær er flotte å bruke i interiøret og man kan lage mange spennende DIY prosjekter med dem.

I dag deler jeg fire av favorittprosjektene mine med fjær, som ikke bare ser flotte ut, men som også er veldig enkle å lage.

DIY Gold Tip Feather Garland www.simplestylings.com:
Kilde: Simple Stylings

Høstfjær

Dette er veldig enkelt prosjekt. Dypp hvite fjær i litt gullmaling og heng dem skiftevis med mønstrede fjær på hyssing. Det er enklest om du bruker limpistol.


Kilde: Draumesidene

Flott fjærdekorasjon

Denne fine fjærdekorasjonen er det Elin med bloggen Draumesidene som står bak. Draumesidene er en av favorittbloggene mine, jeg elsker stilen hennes!

Dette er også et enkelt prosjekt. Finn en fin grein på stranda eller i skogen. Binn sorte fjær fast med hyssing og fest skjell med limpistol eller ved å borre et lite hull i dem.


Kilde: Issuu

Stilleben med fjær
En glasskuppel er fin å lage stilleben i. Fjær er fine å bruke da de gir høyde og nesten ser ut som om de svever inne i kuppelen. Bruk ting du liker særlig godt, som du synes fortjener litt ekstra fokus, og prøv deg frem til du får det resultatet du ønsker.


Kilde: Weddingchicks

Fjær til bordpynt
Fjær er også fine å bruke som bordpynt, som her hvor de er brukt som pynt på servietten.


Ukens inspirasjon er en liten miniserie hvor jeg velger ut særlig inspirerende ideer, rom eller lignende fra mine favoritt interiørblader og interiør nettsteder.

3 kommentarer:

  1. Så moro. Guttungen her kommer stadig med noen fjær han har funnet. Kanskje jeg bare male de og bruke de til noe. Takk for flott inspirasjon

    SvarSlett
  2. Så fint. Aldrig tänkt på att använda fjädrar på detta vis. Jättefint till dukningen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig å høre Cecilia! :-) Ha en strålende weekend! :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...