søndag 18. oktober 2015

Slik får du et helt nytt rom på noen få timer!

Bohemian Birds Pale Beige
Sponset innlegg
En av de enkleste måtene å få et helt nytt rom på, er ved å male eller tapetsere en vegg.

Jeg har akkurat oppdaget Photowall, som har designtapeter helt utenom det vanlige. De har høy kvalitet og motiv som ikke blekes av sollys.

De har akkurat, for bare få dager siden, lansert en helt ny kolleksjon "Scandinavian Surface", som er en spennende kolleksjon inspirert av den skandinaviske naturen med delikate  og spennende mønstre.

Klikk HER for å se mange flere motiver!
Her er mine favoritter:


Bohemian Birds Pale Blue


Lost Landscape Light


Panorama Grey


Lost Diamonds Black



Photowall har også en egen interiørblogg med masse inspirasjon, tips og ideer. Se mer HER.

6 kommentarer:

  1. Fantastisk!!
    Jeg har allerede blinket meg ut en jeg ønsker på soverommet, og en i gangen :))

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig å høre!
      Ha en strålende uke!
      Beste hilsen
      Franciska :-)

      Slett
  2. Ciao Franciskas,
    complimenti!!! ogni volta che vedo i tuoi post nuovi sono sempre affascinata ...hai sempre delle novita' in diversi campi, dall'arredamento alla cucina , delle storie che ci racconti... E' un piacere leggerti e vedere il tuo blog!!! Un cordiale saluto da...Carmen...Milano...Itallia

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Carmen!
      I am so glad to hear that!
      Have a great week!
      All the best
      Franciska :-)

      Grazie mille Carmen !
      Sono così felice di sentire che !
      Buona settimana!
      Ti auguro il meglio
      Franciska :-)

      Slett
  3. Looks fantastic. Just found you via facebook! Great to be here!
    Happy days
    Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. You are very welcome Elisabeth!
      Have a great week!
      All the best
      Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...