tirsdag 29. september 2015

To nye vinnere er trukket! Ble du en av dem?

Sponset innlegg

Da har jeg trukket to nye vinnere!



Vinneren av 4 lekre glass og to flotte krukker fra Iittala ble:

Annina Cecilie Breivik

Gratulerer så mye!

Jeg har også trukket vinneren av et luksus-spaopphold på Holmsbu Spa til en verdi av 5 700 kroner!

Vanligvis er det helt tilfeldig hvem som vinner! Jeg bruker et program som trekker helt tilfeldige tall. Men denne gangen har jeg valgt å gjøre et unntak og trekke den, som flest av de som var med i konkurransen, ønsket skulle vinne.

Det er svært mange som har fortjent å vinne denne konkurransen! Jeg blir rett og slett rørt av å lese om alle de som anbefaler andre, som mener fortjener det, og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne gi et spaopphold til hver og en av dere!

Det var likevel en som rørte ekstra mange, hun skrev dette:

Jeg kunne trengt og ønsket meg et sånt opphold Har vært aleine med 6 barn, vært alvorlig syk av kreft, mistet kjæresten min som valgte og avslutte livet sitt. Men, jeg ønsker et opphold for den ene sønnen min som hadde en stor hjerteoperasjon i januar og samboeren hans  Dette var en tøff tid for oss alle. Og midt oppi dette fikk dem ei nydelig datter Derfor ønsker jeg at dem skal få et spa opphold

Det er virkelig noen som får alt, og denne gangen ønsker jeg å gi dem bare et lite lyspunkt i hverdagen.

Vinneren av spa-oppholdet ble derfor:

Eli Marie Husby

Gratulerer så mye!

Vant du ikke denne gangen kan du fortsatt vinne 2 gavekort på 1 000 kroner hver til Desenio!

Klikk HER for å se mer!



4 kommentarer:

  1. Et veldig godt valg!
    Jeg kjenner ikke den familien, men ser helt klart at de absolutt både fortjener gevinsten og helt klart trenger den!
    Håper dere får et fantastisk opphold!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig! Virkelig en vel fortjent vinner - Gratulerer :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...