tirsdag 18. august 2015

Hun visste ingenting!


Jeg elsker overraskelser! Særlig å overraske andre!

Jeg ble kjent med Trine med bloggen Klisjehjemmet, da vi var på sommerfesten for United Bloggers. (Les mer om den HER).

Jeg likte Trine fra første stund, så da hun tok kontakt og sa at hun var interessert i å ta imot en av kattungene ble jeg svært glad! Tenk så fint å vite at den kom til et godt hjem med mennesker som virkelig ville være snlle mot den. Og til og med en jeg kjenner, slik at vi kan følge den videre.

Det var bare et problem, hun måtte overtale mannen sin først. Det gikk dessverre ikke så bra, så jeg hørte ikke mer fra Trine.

Men heldigvis gikk det ikke lang tid før jeg fikk en mail fra mannen hennes. Han hadde bestemt seg for å si ja, men han hadde ikke fortalt det til Trine enda! Han ville overraske henne med kattunge i bursdagsgave!

Gjett om hun skulle få seg litt av en overraskelse!

Med litt "mannelist" klarte han å finne ut hvilken kattunge hun helst ville ha og jeg sendte over bilder!

Vi hadde mange mailer frem og tilbake, men heldigvis klarte vi å holde det skjult for henne.

På bursdagen hennes nå i helgen fikk hun endelig vite at hun skulle få seg kattunge!

Gjett om hun ble glad!

Trine har akkurat vært her sammen med familien sin for å hilse på den lille ny! Det ble et veldig hyggelig møte og jeg tror både liten og stor gleder seg. Trine fortalte at det var den beste gaven hun noen gang hadde fått!

Trine er forresten en kjempedyktig blogger! Hun blogger både om mat og interiør og lager den beste maten! Helt klart verdt å ta en titt! Se mer HER!

Her ser dere pusen som Trine har valgt. Er hun ikke søt?



P.S. Vi har fortsatt en liten søt pus igjen, som ikke har fått seg hjem! Ta kontakt på fmj@getmail hvis du er interessert. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...