tirsdag 26. mai 2015

Et helt unikt reiseminne!

Som jeg skrev i går er det ikke alltid enkelt å føle seg vakker, derfor har man noen ganger godt av å se seg selv i et litt annet lys.

Som fotograf vet jeg hvor stor forskjell det kan være på å se seg selv i speilet i prøverommet på H&M med neonbelysning og blåhvit vinterhud, sammenlignet med å få godt lys og gode omgivelser.

Da vi skulle til Mallorca hadde jeg derfor lyst til å overraske venninnene mine med en liten fotosession. Jeg kontaktet en lokal fotograf og avtalte med ham at han skulle komme og ta bilder av oss. Det kostet noen få hundrelapper for oss hver, det ble en veldig morsom opplevelse og ikke minst fikk vi masse fine bilder som vi ellers ikke hadde fått. Kan absolutt anbefales!


Hvis dere skal til Mallorca kan jeg anbefale Alberto Guzman som var fotografen vår. Utrolig dyktig og en mester i å gi oss godt lys! Se mer HER!


1 kommentar:

  1. Så lurt med fotografbilder på ferie:))
    Herlige bilder av jentegjengen ble det!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...