fredag 24. april 2015

Tre 17. mai-kaker du vil elske!

17. mai nærmer seg og det er ikke alltid lett å vite hva man skal servere!

Her får dere mine fem favoritter når det gjelder 17. mai-kaker!

Denne flotte kaken, som er laget av Matblogger Elin Larsen er kåret til Norges beste 17. mai-kake i 2013. Velfortjent, spør du meg! Dette er en skikkelig festkake! Klikk HER for å få oppskriften!

Oppskrift på kremkaken/bløtkaken Den store nasjonalkaken, foto: Per Erik Jæger

Stor flott bløtkake med saftig sukkerbrød, fra TIne.no. Kaken lages i en langpanne og pyntes med krem og ferske bær i det norske flaggets farger. Klikk HER for å få oppskriften!


Foto: Christine Seim

Og her er favorittkaken min til 17. mai. Det er kaken jeg bakte første dagen på Kakekrigen. Den inneholder alt jeg synes er godt. Verdens beste sjokoladekake som smelter på tunga og en helt fantastisk krem med smak av appelsin og lime tiopet med friske bær og sjokoladesommerfugler. Dere får oppskriften HER!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...