fredag 25. april 2014

Salat med sommerfølelse!



For noen deilige dager vi har nå. Det er jo rene sommerfølelsen!

Denne salaten er en av sommerfavorittene mine, kanskje den kan bli en av favorittene dine også. :-) 

Salat med spekeskinke, fetaost, mango og granateple

Issalat eller annen favorittsalat
1 mango
1 pakke spekeskinke
1 granateple
1 pakke små tomater med mye smak
1 pakke fetaost
1/2 agurk
1 rød paprika
50 g soltørkede tranebær

Evt. ekstra servert til:
1 rødløk
1 glass med skivede oliven
1 pakke krutonger

Skjær opp alle ingrediensene og bland til en salat. Serveres i en stor bolle, gjerne med godt brød som tilbehør.

Foto: Franciska Munck-Johansen


5 kommentarer:

  1. Så kjempe godt ut:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Den så veldig god ut. Og så sommerlig og frisk! Den skal jeg prøve.

    SvarSlett
  3. Den så veldig god ut. Og så sommerlig og frisk! Den skal jeg prøve.

    SvarSlett
  4. Den så veldig god ut. Og så sommerlig og frisk! Den skal jeg prøve.

    SvarSlett
  5. den salaten så bare knallgodt ut "vann i munn".

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...