tirsdag 5. november 2013

Tre nye gode middagsretter fra Godt Levert

Vi fortsetter med å teste ut Godtlevert.no! Denne uken har vi fått Ekspressmeny, det vil si middagsretter som lages på 15 - 30 minutter. Vi gir terningkast til alle rettene. Her ser dere resultatet:
Dag 1:
Tomatisert Fiskesuppe
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 2
Celina ni år - 5 
Emma 8 år (venninne på besøk) - 5

Min mening: FIn og fersk fisk. God og hjemmelaget smak på suppen. 

Dag 2:
Spanske kjøttkaker med ajvarsaus og råstekte poteter
Pappa - 6
Mamma - 6
Alexander ni år - 6
Celina ni år - 6

Min mening: Dette var en vinner! Første gang at alle ga 6! Gode råvarer og spennende smak.

Dag 3:
Koteletter med sjampinjongsaus og ris
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 3 (er ikke så glad i verken ris eller sjampignong)
Celina ni år - 5

Min mening: Kjempegodt. God smak og enkelt å lage.

Vi har også fått med fruktkurv med masse god frukt. Var litt spent på om vi ville rekke å spise alt, men det har gjort at vi spiser mye mer frukt enn vanlig. Enkelt å gi med barna frukt på skolen også og godt med litt oppskjært frukt når barna kommer hjem fra skolen eller til kvelds.

Pris for en uke (3 middager til to voksne og to barn) kr. 795,-, fruktkurv med ca. 4 kg frukt kr. 139,-

Les mer om Godtlevert.no her. Spør meg gjerne hvis det er noe dere lurer på! :-)
Foto: Godtlevert. 


Dette er en test av tre ulike middagsleverandører: Godtlevert.no, Middagshjelpen og Kolonihagen. Jeg får ikke betalt for å lage denne testen, men vi får middagene. 
Leverandørene er forberedt på at jeg skriver min personlige og ærlige mening.

4 kommentarer:

  1. Har lest innleggene dine om Godtlevert.no, og nå bestemte jeg meg for å teste ut selv! Det ser jo veldig bra ut!
    Og for en utrolig deilig byrde å slippe!
    Til min store glede har de begynt å levere her jeg bor også, det gjorde de nemlig ikke før.
    Så nå er jeg spent! :)
    Klinte til med 5-dager og fruktkurv like greit.
    Kommer godt med i disse husbyggetidene! :-D

    SvarSlett
  2. Så moro! Fortell meg gjerne hvordan det går!

    Vi er strålende fornøyd!

    Lykke til videre med husbyggingen!

    Beste hilsen

    Franciska :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal jeg gjøre! Og takk for det! :)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...