søndag 3. november 2013

Spennende mulighet for deg som har interiørbutikk!

Jeg har, som dere sikkert har sett, fått laget et profesjonelt katalog som presenterer Sanselige Rom. Jeg er kjempefornøyd med det og har fått mange positive tilbakemeldinger!

De som har laget det for meg, har gitt meg en spennende mulighet.

Jeg kan velge ut tre butikker, som får mulighet til å få lage et eget julekatalog til halv pris!

Et julekatalog med utvalgte julegavetips fra butikken er en flot mulighet til å presentere seg på en profesjonell og flott måte.

Vanlig pris er kr. 9.800,-. Dere får det til halv pris kr. 4.900,-. Det betyr at det koster mindre enn en liten annonse i avisen.

Det er kun tre butikker som får muligheten, her gjelder det derfor å være raskt ute.

De første tre butikkene som sender meg mail og skriver at de er interesserte får tilbudet!

Send meg en mail på:

fmj@broadpark.no

Ha en strålende uke!

Klem Franciska :-)

Her ser dere kataloget de lagde for meg: Dobbeltklikk for å se det i full skjerm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...