lørdag 27. november 2010

I år blir det naturlig jul hos oss!

Ahh, jeg elsker det naturlige. Bare teksturene, myk mose, glatt drivved, blanke stein. For ikke å snakke om de vakre naturlige nyansene. Ingen fargeekspert overgår naturens måte å fargesette på. I det nye huset har det blitt mye natur og julen i år står i naturens tegn. Heldigvis er det er mange steder å bli inspirert om dagen.

Disse bildene fra Walther & Co, synes jeg er helt skjønne, vakre farger og lerkegreinene er bare nydelige. Hva synes dere? Hvilken stil blir det hos dere i år?

Ha en deilig førjulstid! :-)








22 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!!
    Elsker det naturlige, men i år blir det litt rødt til jul:) De 2 siste årene har jeg hatt natur, hvitt og sølv.... så får prøve litt rødt i år:))

    Ha en nydelig adventshelg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder:). I år blir det litt blansing her i huset.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  3. Nydelege bilder!!
    Men for meg hadde ikkje det blitt jul...må ha litt rødt inn☺ Men i år skal eg begrense meg med det røde og prøve ei meir kvit/sølv/naturaktig jul..får sjå om eg klare det☺

    Nyt lørdagen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Vakre bilder men som andre også skriver liker jeg elementer av natur inn i julepynten, men litt rød og skinnende blankt sølv hører også med
    God adventstid til deg

    SvarSlett
  5. Så utrolig flotte bilder!! Jeg er enig med deg. Naturlig jul er VAKKERT!
    Måtte du få en herlig adventstid!
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Så VAKKERT! Nydelige bilder ...

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  7. Jeg sitter bare her å NYTER jeg!!♥
    Noe så vakkert!!! ,))
    Her blir det masse natur mikset sammen med hvitt, sølv og rødt..
    Det dufter himmelsk av naturens eget skattekammer synes jeg, så gran & furu er ett must her i huset♥
    Takk for herlig inspirasjon!♥
    Gleder meg til den 12 ;))
    Nyt av herlig førjulstid!!
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  8. Så fint det var:)
    Satser på en naturlig jul eg også!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  9. ME LIKE!
    Slik blir stilen her også denne julen.

    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder fra Walther&co...
    Perfekt julestemning :)

    Martha

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder, absolutt til inspirasjon!!

    Ønsker deg en fin søndag med hilsen fra Mimmi-leone

    SvarSlett
  12. Fantastiske gode billeder - så hyggelig en stemning

    SvarSlett
  13. ser jo at naturen blir brukt mer og mer i tekstiler og dekorasjoner;) Har ikke sett at jordfargen passer så godt til Julen som nå(liker det mer og mer)..Har alltid brukt gran og mose og kongler..men ser jo at det er herlig å bruke de samme jordfargene i tekstiler og lys..Selv blir det hvitt,grønt og lin, litt grått og rødt hos meg i år..men liker godt de varme duse jordfargene;)
    Ha en god uke!
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  14. Så fine billeder - love them! Og virkelig fantastisk blog du har!!
    Kig endelig forbi min blog og deltag i min give-away, og se endelig også min nya webshop, www.kindbynature.dk

    Hej hej

    SvarSlett
  15. Dette var lekkert! Ønsker deg en fin adventstid!

    SvarSlett
  16. Her blir det litt glam blandet med natur. Som resten av huset i grunn. :) Fint innlegg under! Du er SÅ flink!!!

    Klem A

    SvarSlett
  17. Så herlige sarte bilder fra Walther & co, nydelig julestemning. Her i huset er det lett blanding med litt rødt, litt hvitt og endel natur.

    SvarSlett
  18. Så enig så enig, det er bare så vakkert. Superfine bilder, dette liker vi!

    SvarSlett
  19. Hvor finner man lerkegrener? De er så utrolig dekorative men umuulige å finne!!!

    SvarSlett
  20. Ja, jeg har også slitt med å finne lerkegreiner, tar veldig gjerne imot tips. Har prøvd to blomsterhandlere her i byen og ingen av dem kunne skaffe dem en gang.

    :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...